20110110

Sedih and Sakit ~ -.-"


Kemarin Mlm kn ... Aku begaduh bha sama dya nie ... hurm .. sedih hati ku merasa ini ... =( .. and lepas tue kn .. aku terus jatuh ... jatuh sakit ya... bkan jatuh tangga ... *tp ada juga hampir jatuh tangga .. =P .. Aku terus kena Demam ... Badan ku terasa panas apabila aircon suda sejuk mcm ice age .... pastu , aku terasa maw muntah.. and muntah juga .. sket la... hahaha.. mcm tu org yg mengandung... -.-" ... then aku mula batuk2 ... walaupun saya suda lama berhnti mrkok... *Tepuk la sket.. huahuahuahua..~! ... Tetapi batuk2 lama2 kluar darah pulak ... tp xpapa tue... katanya panas dalam.. =I .. then yg teruk sampai skng... tangan saya masi sakit... sakit apa .. betumbuk sama tu dinding... hehe.. dya olok aku bha tyme aku gaduh tue... jd aku pukul tue... xsngka kuat btol dya.. =.= .. Tp lama2 ... ok jugak ...=) hapy sua pastu .. xda sedih ..

No comments:

Post a Comment