20110418

Happy Saja Bhaaaa.. =P


Untuk Makluman Semua , pada hari ini 18th april 2011 , kami telah sama2 selama 32 bulan ataupn 2 tahun 8 bulan .. *waaaa ? .. Acc xsedar pun begitu LAMA suda.. haha... ya .. saya mengaku , kami banyak jugak bergaduh , break , beteriak2 , hantam2 barang , ada jugak masing2 curang , *tp saya lg teruk la . =.= . .. apa yang kami telah lalui itu memang teruk , memang gyla , memang menyakitkan hati , memang OVER , memang xpatut diterima .. Tetapi , Kami masih boleh bersama2 selama ini , biarpun teruk macam mana pun , 1 laut menangis pun .. kami tetap sama2 sebab saya btol2 cinta dengan dia .. hahaha..! saya tidak sanggup lepaskan nya dan saya tidak dapat melupakannya. .. I <3 U So Much Bebeh Syg .. Mwahkz ...=) Happy 32 Monthsary ... Dont be mad ar ... BEUTIFUL BHA TIZ...! =D Really .. no tipu..~ =D

No comments:

Post a Comment